به وب سایت ما خوش آمدید
این سالن هیچ فعالیتی در زمینه همسریابی موقت یا دائم ندارد ،لطفا در این مورد تماس نگیرید

سالن عقد با سفره عقد آکواریومی

ازدواج مهم ترین اتفاق در زندگی هر فردی می باشد و همواره زوج های جوان به دنبال مکانی زیبا و چشم نواز برای برگزار کردن مراسم عقد و ازدواج خود هستند. دفتر ازدواج مکانی برای شروع یک زندگی عاشقانه می باشد و مهم ترین و خاطره انگیزترین لحظات زندگی هرفردی در دفتر ازدواج ثبت می شود. به همین دلیل بسیاری از عروس و دامادهای جوان به دنبال یک دفتر ازدواج شیک و مجلل برای برپایی مراسم ازدواج خود هستند. سالن عقد خاطره با سفره عقد آکواریومی انتخابی شایسته برای شما عروس و دامادهای خوش سلیقه و خوش ذوق می باشد و یکی از بهترین لوکس ترین مکان ها برای برپایی پیوند ازدواج به شمار می رود.

دفتر ازدواج - سالن عقد - سفره عقد

 انتخاب یک دفتر ازدواج شیک و منحصر به فرد از اولین گام ها برای شروع زندگی مشترک می باشد. شما عروس و داماد جوان نیز با انتخاب دفتر ازدواج با سفره عقد آکواریومی می توانید یک مراسم ایده آل را برای شروع زندگی مشترک خود اجرا کرده و خاطرات دلنشینی را از اولین لحظه های شروع زندگی مشترک خود ثبت کنید.
سفره عقد نیز یکی از تأثیرگذارترین تزئینات در محیط داخلی دفتر ازدواج محسوب می شود. سفره عقد آکواریومی با نمایی بسیار زیبا، می تواند یک مراسم عقد و ازدواج ایده آل و خاطره انگیز را برای شما ایجاد کند. دفتر ازدواج با سفره عقد آکواریومی برای شما عروس و دامادهای خوش سلیقه، یک دیزاین شیک و بسیار عالی را فراهم آورده است و با اجرای مراسم عقد خود در این سالن، مراسم ازدواج خود را به بهترین نحو اجرا کرده و آن را به یک شب رؤیایی تبدیل کنید.

ثبت ازدواج - دفتر عقد - سالن عقد

بسیاری از زوج ها آرزو دارند مراسم عقد خود را در یک مکان بسیار زیبا و ایده آل برگزار کنند. ثبت ازدواج همراه با سفره عقد آکواریومی، یک تجربه ایده آل و تکرار نشدنی را در زندگی مشترک شما رقم خواهد زد. به این ترتیب می توانید از امکانات موجود در این دفتر ازدواج بهره مند شوید و لحظاتی رؤیایی و تکرار نشدنی را در زنگی خود به ارمغان آورید.
همراه شدن عروس و داماد و شروع یک زندگی جدید از زیباترین اتفاق هایی است که در زندگی هر فردی رخ می دهد. سالن عقد خاطره دارای دیزاین مدرن و بسیار خلاقانه است که یک محیط خاص و جذاب را برای ثبت ازدواج عروس و دامادهای عزیز فراهم آورده است.
فضای جذاب موجود در سالن عقد با سفره عقد بی نظیر آکواریومی بهترین گزینه برای ایجاد لحظات ناب در زندگی شما می باشد. شما می توانید مراسم عقد خود را در این دفتر ازدواج برگزار کرده و تصاویری جذاب و منحصر به فرد را از لحظات ازدواج خود ثبت کنید.

دفتر ثبت ازدواج - ثیت ازدواج - محضر ازدواج

تصاویری که از مراسم عقد و ازدواج شما ثبت می شوند، بهترین وناب ترین لحظات زندگی شما را شامل می شوند. استفاده از سفره عقد اکواریومی در دفتر ازدواج، زیبایی تصاویر و فیلم های ازدواج شما را چندین برابر کرده و مرور این خاطرات در سال های آینده لبخند رضایت و شادمانی را برای شما به ارمغان می آورد.
نورپردازی به کار رفته در دفتر ازدواج با سفره عقد آکواریومی، سبب ایجاد احساس آرامش بیشتر برای عروس و داماد و همراهان آنان گردیده است. از آن جاییکه آب نمادی برای پاکی است، جاری شدن پیوند ازدواج در کنار سفره عقد آکواریومی، بهترین آغاز برای یک زندگی شاد و لحظاتی سرشار از خوشبختی می باشد.
سالن عقد خاطره بهترین انتخاب برای زوج های جوان می باشد؛ زیرا در فرهنگ ایرانی همواره آب نمادی برای روشنایی بوده است و برپایی مراسم عقد در این سالن بهترین گزینه برای شروع زندگی مشترک می باشد.

امکانات دفتر ازدواج با سفره عقد آکواریومی:

خدمات عکاسی و فیلمبرداری در دفتر ازدواج

اگر به دنبال ثبت خاطره انگیزترین روز زندگی خود هستید ما به شما دو تیم از حرفه ای ترین عکاسان و فیلمبردارانی که با سالن عقد خاطره همکاری دارند را پیشنهاد میدهیم .
ثبت لحظات زیبای شما توسط بانو با تجهیزات پیشرفته نورپردازی و عکاسی

پذیرایی در دفتر ازدواج با سفره عقد آکواریومی

از زمان های گذشته تا به امروز رسم ایرانیان بر این بوده است که از مهمانان خود در روز عقد با میوه، شیرینی و نوشیدنی پذیرایی کنند. این بخش یکی از مهم ترین بخش های برگزاری مراسم است که پدر و مادر ها به آن توجه ویژه ای دارند. سالن عقد خاطره با آموزش افراد مجرب به بهترین حالت ممکن از مهمانان حاضر در سالن عقد پذیرایی می کند. ارائه این خدمت سبب شده تا دیگر دغدغه ای برای پذیرایی از مهمانان وجود نداشته باشد.

موسیقی زنده در سالن عقد

وجود موسیقی زنده در سالن عقد از بهترین خدماتی است که ارائه شده است. موسیقی زنده در سالن عقد خاطره توسط دف نواز بسیار حرفه ای صورت می پذیرد که موجب ایجاد جو بسیار شاد و پرنشاطی خواهد گردید.

امکانات دیگر دفتر ازدواج با سفره عقد آکواریومی

علاوه بر امکاناتی که در بالا به آن ها اشاره شد، سالن عقد خاطره برای راحتی زوجین به بهترین حالت ممکن خدمات بسیار متنوع دیگری را نیز ارائه داده است. از جمله این خدمات وجود پارکینگ اختصاصی برای عروس و داماد است که با وجود آن عروس می تواند به راحتی وارد سالن عقد شود. همچنین وجود آسانسور این امکان را فراهم آورده است تا تردد برای مهمانان و عروس و داماد بسیار آسان انجام پذیرد.

 

 

 

تلفن:09121190250-09391190250

 
 

 

مطالب مرتبط:
???? : 4
نظرات برای این مطلب
  • 1397/10/24 - 12:15
    خیلی خوشحالم که شمارو انتخاب کردم همه چیز عالی بود بهترین روز زندگیم با شما خیلی زیبا شد همگی خیلی مهربون هستید ممنونم ازتون
    پاسخ : خیلی ممنون باعث دلگرمیه انشالله خوشبخت بشین
کد امنیتی رفرش
 سرویس های برتر ما

برترین خدمات ما

  • 1

    سالن عقد با سفره عقد آکواریومی

    با دکوراسیون منحصر بفرد

  • 2

    عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای

    توسط 2 گروه حرفه ای

  • 3

    موسیقی زنده

سرویس های ما

خدمات عکاسی و فیلمبرداری

اگر به دنبال ثبت خاطره انگیزترین روز زندگی خود هستید ما به شما دو تیم از حرفه ای ترین عکاسان و فیلمبردارانی که با سالن عقد خاطره همکاری دارند را پیشنهاد میدهیم . ثبت لحظات زیبای شما توسط بانو با تجهیزات پیشرفته نورپردازی و عکاسی

پذیرایی در سالن عقد

از زمان های گذشته تا به امروز رسم ایرانیان بر این بوده است که از مهمانان خود در روز عقد با میوه، شیرینی و نوشیدنی پذیرایی کنند. این بخش یکی از مهم ترین بخش های برگزاری مراسم است که پدر و مادر ها به آن توجه ویژه ای دارند. سالن عقد خاطره با آموزش افراد مجرب به بهترین حالت ممکن از مهمانان حاضر در سالن عقد پذیرایی می کند. ارائه این خدمت از طرف سالن عقد خاطره سبب شده تا دیگر دغدغه ای برای پذیرایی از مهمانان وجود نداشته باشد.

موسیقی زنده در سالن عقد

وجود موسیقی زنده در سالن عقد از بهترین خدماتی است که ارائه شده است. موسیقی زنده در سالن عقد خاطره توسط دف نواز بسیار حرفه ای صورت می پذیرد که موجب ایجاد جو بسیار شاد و پرنشاطی خواهد گردید.

امکانات سالن عقد با سفره عقد آکواریومی

علاوه بر امکاناتی که در بالا به آن ها اشاره شد، سالن عقد خاطره برای راحتی زوجین به بهترین حالت ممکن خدمات بسیار متنوع دیگری را نیز ارائه داده است. از جمله این خدمات وجود پارکینگ اختصاصی برای عروس و داماد است که با وجود آن عروس می تواند به راحتی وارد سالن عقد شود. همچنین وجود آسانسور این امکان را فراهم آورده است تا تردد برای مهمانان و عروس و داماد بسیار آسان انجام پذیرد.

گالری تصاویر

توضیح کوتاه در مورد تصاویر

عنوان عکس
عنوان عکس
عنوان عکس
عنوان عکس
عنوان عکس
عنوان عکس

خواندنی های قبل از ازدواج

مطالب خواندنی در خصوص مراحل قانونی و موارد حقوقی قبل از ازدواج انواع شروط مراحل ثبت قانونی ازدواج و . . .

مطالب منتخب ما

سالن عقد با سفره عقد آکواریومی

سالن عقد مکانی برای شروع یک زندگی عاشقانه می باشد و مهم ترین و خاطره انگیزترین لحظات زندگی هرفردی در سالن عقد ثبت می شود. به همین دلیل بسیاری از عروس و دامادهای جوان به دنبال یک سالن عقد شیک و مجلل برای برپایی مراسم ازدواج خود هستند. سالن عقد خاطره با سفره عقد آکواریومی انتخابی شایسته برای شما عروس و دامادهای خوش سلیقه و خوش ذوق می باشد و یکی از بهترین لوکس ترین مکان ها برای برپایی پیوند ازدواج به شمار می رود.

??? ????
عنوان مطلب

سالن عقد خاطره

سالن عقد خاطره با دو شعبه در شرق و یک شعبه در غرب تهران از بهترین سالن های تشریفاتی با دسترسی آسان از دو اتوبان امام علی و باقری به شعبه شرق و از اتوبان نواب به شعبه غرب بوده . این سالن با امکانات بی نظیر و با مناسب ترین قیمتها خود می تواند بهترین گزینه برای خاص پسندان باشد.

متن کامل

ارتباط با ما

شما از طریق راه های زیر می توانید با ما در ارتباط باشید:

  • فکس : ---------
  • موبایل : 09391190250 - 09121089595
  • ایمیل: username@emailsite.com
  • آدرس پستی: خیابان دماوند غرب ،اول خیابان آیت،پلاک567